Motorsykkeldeler for 14 VICTORY MOTORCYCLES modeller
Vennligst velg din VICTORY motorsykkel-modell
Motorsykkel delekatalog for VICTORY
Victory motorsykler ble produsert fra 1997 til 2017 av et amerikansk selskap med samme navn. Det var et datterselskap under Polaris Industries Corporation som var kjent som produsent av foskjellige elektriske kjøretøy. Tunge motorsykler i "Harley-Davidson-stil" ble produsert under merkevaren Victory. Selskapet tilby touring- og sportsmodeller samt cruisere. Monteringen ble utført ved fabrikken i Spirit Lake, Iowa, USA.
Merkevarens etablering
Polaris Industries ingeniører begynte tidlig på 1990-tallet å designe motorsykler. V92C, den første Victory motorsykkelen, ble opprettet i 1997 og ble bygget nesten bare av amerikanske komponenter. Bremse-mekanismene var unntaket, disse ble laget av en italiensk produsent, og et britisk merke laget det elektroniske drivstoffinnsprøytnings-systemet. Dette kjøretøyet hadde en 55 hk V-motor på 1,5 l.
I 2000 ble Victory motorsykler som ble kalt V92SC SportCruiser presentert av merket, disse var preget av høy klaring, og fire år deretter - Kingpin. Egenskapene til den sistnevnte var en forbedret fjæring som sørget for den behagelige kjøreturen. I 2014 ble sykkelen Gunner laget i bobber-stilen presentert for publikum. Denne hadde korte linjer for å redusere vekten, og kunne notere seg som den ledende i sin klasse i markedet.
Populære modeller
- Hammer;
- V92C;
- Octane;
- Gunner;
- Cross Roads;
- Kingpin;
- Cross Country;
- Vegas.
Fordeler ved Victory motorsykler
- Stilig design. Utseendet til modellen V92C hadde, for eksempel, egenskapene til klassiske kjøretøy i første halvdel av det 20. århundre, med blant annet et stort antall forkromede lementer.
- Imponerende fartsegenskaper. For eksempel slo sykkelen Kingpin-sykkelen den amerikanske rekorden i 2009: hastigheten under BUB Motorcycle Speed Trials nådde 266,8 km / h.
- Kraftige motorer. Spesielt var motorsyklene Cross Country og Cross Roads som ble laget på 2000-tallet utstyrt med 92 hk motorer med et dreiemoment på 148 Nm.
Tekniske egenskaper
- Fire-takts Freedom V-twin motorer. Deres sylindre ble arrangert ved 50°. Forskyvningen kunne nå 1,74 l. Motorene laget en særegen lyd.
- Dunlop dekk. Det bredeste dekket som er beregnet på masseproduserte tohjulinger var spesielt designet for sykkelen Hammer. Det ble montert på bakhjulet for å bedre stabiliteten.
- Pålitelig remdrift. Dreiemomentet ble overført med Gates karbon-rem. Belastningen på den ble redusert takket være bruk av større remskiver, noe som førte til en lengre levetid.
AUTODOC: Kun høykvalitets motorsykkeldeler
Du finner alt du trenger til reparasjon og vedlikehold av motorsykler i vår nettbutikk. Assistentene på kundeservice hjelper deg gjerne med valg og kjøp av motorsykkeldeler til Victory. For å få nødvendig informasjon, spør bare våre konsulenter om produktene via nettpraten.
En rekke nye VICTORY MOTORCYCLES motorsykkeldeler

